Sider

lørdag den 10. marts 2012

Farver man bliver glad i låget af.......

Jeg er i et dilemma.... og det burde jeg ikke... jeg elsker nemlig at færdiggøre projekter, modsat mange af mine medbloggere :-)
Men jeg trænger sådan til farver, glade klare farver... så derfor påbegyndte jeg endnu en blomsterpude i torsdags, dette er min 3. pude men den første i bomuld. Jeg så den første gang Her
Blomsterpude i Blend fra hjertegarn
Beklager billedkvaliteten, vi har fået nyt kamera og det er jeg ikke helt dus med.
For jeg har jo mit hemmelige projekt liggende i en bunke på spisebordet, og der skal "bare" lige hæftes og syes et par hundrede ender!!!!! Det skyldes måske også at farver i uld ikke er så dejlig forårsagtige...
Hemmelige hækleprojekt
Pynten på dette projekt, og kanten har jeg hentet inspiration til i disse bøger:
De er fantastiske OG det er slet ikke så svært at tyde de engelske gloser :-)
Men mon ikke jeg kan tage mig sammen i weekenden og få det ene projekt færdig!

1 kommentar:

  1. Jeg elsker den pude... den er bare så flot Laila... og pyt... du er vel menneske... de andre ting skal nok blive færdige...

    SvarSlet