Sider

torsdag den 10. marts 2011

Længe siden... Men jeg har nørklet :-)

Har været i praktik i en garnforretning... lidt som at sætte ræven til at vogte høns... :-D
Var megaglad for at være der og lave alt det jeg er go' til .... Fik et projekt med hjem ...
Jeg har hæklet 290 firkanter hver i 3 farver.... dem er jeg så ved at sy sammen... mon i kan gætte hvad det er?
Det tager virkelig lang tid, min mand har regnet ud at det kommer til at tage 52 timer at sy den sammen!!! Også skal der lige hækles kant osv....
Min søster er taget til Thulebasen og havde et lille ønske om at få hjemmestrikkede sokker med, så det fik jeg sneget mig tid til at lave. Blev til 2 par, så må jeg eftersende flere senere :-)
De mørkelilla er i Lama uld, som jeg ikke har strikket i før, det var noget jeg fik under praktikken og det er ikke sidste gang jeg strikker i det, det er SÅ blødt.

Lover at jeg nok skal tage mig tid til at blokke igen.....

1 kommentar:

  1. Der har vi jo de omtalte firkanter!! Det ser altså flot ud, husk foto når projektet er færdigt :))
    Ja, M får sikkert brug for de lune sokker, og samtidig er der jo ikke noget bedre end en pakke hjemmefra *S*
    ....hvad ser jeg....ligger der et par briller ved nørklerierne?? Ja, jeg har lige hentet nye...det syn altså...
    Rigtig god weekend til jer, forhåbentlig får vi ikke flere storme foreløbig ;)

    SvarSlet