Sider

mandag den 31. januar 2011

Har slet ikke haft tid....

Det er for dårligt! For dårligt at lave en blog også ikke gi' sig tid til at passe den.
Men jeg syntes tiden flyver afsted, med runde fødselsdage osv. ... 
Forresten så havde min "kæreste" og jeg 30 års dag forrige søndag! Vi er ikke gift så det blev fejret, vi har jo ikke Sølvbryllup osv. :-)

Og idag er jeg begyndt i Virksomhedspraktik i Garneksperten. Det har været rigtig sjovt.
Gode kolleger og venlige kunder der bar over med mig når jeg ikke lige vidste hvor det hele var.
Men vi havde meget travlt, dejligt at så mange laver håndarbejde.
MEN jeg kan mærke mine ben :-D 7 timer stående er normal kost for mig..... 

2 kommentarer:

  1. Ja og tillykke med det... der er laaaang tid ;)) Kender godt følelsen haha..
    Dejligt, at det gik godt her den 1. dag. Det må jo være et slaraffenland for dig:)

    SvarSlet
  2. Det ER et slaraffenland.... alle de farver!!! man kan KUN blive inspireret :-)

    SvarSlet