Sider

søndag den 26. december 2010

Har været optaget af Julerier.....

Glædelig jul :-)
Det er ikke så mange nørklerier jeg har fået tid til på grund af julerierne... men lidt er der da sket!
Jeg har fået lavet 2 puder færdig til min søster, sådan lidt 70'er agtige...
 Men er egentlig ved at lave et Mary sjal i kunstgarn, købte garnet for flere uger siden, men skulle lige have lavet alt det der var bestilt til jul.... det lave i 3 "faser" Først 3-kanten i midten, derefter en bred bort på de 2 sider, og derefter en blonde i kanten.
Men så er det jeg fryser tæerne i de her 15 minus grader vi har i øjeblikket.... så jeg har fundet mine uldrester frem og er igang med at lave indesokker af dem.
Det er nemt at sidde med mens der kigges jule tv....

Og til sidst et kig på vores juletræ i år
 Glædelig jul allesammen... :-)

1 kommentar:

  1. Rigtig glædelig jul til jer :D
    De puder er da for cool....virkelig retro :D))
    Godt, så ved vi hvor vi kan bestille hjemmestrikekde strømper *S*

    SvarSlet